sobota, 8 czerwca 2013

Zmiany, wszędzie zmiany !

Cześć i czołem !
Na wstępie: Przepraszam ! I'm sorry ! Mi dispiace ! Sajnálom ! Omlouvám se ! Je suis désolé ! ¡Lo siento ! ನಾನು ಕ್ಷಮಿಸಿ ಮನುಷ್ಯ ! Jien sorry ! Sinto muito ! Мне очень жаль!
Za to, że tak długo musicie czekać za kolejnym rozdziałem !
No, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło !
Podczas, gdy cały czas próbuję pracować nad rozdziałem (brak weny) zrobiłam nagłówek (zdj. poniżej) na bloga ! Mam nadzieję, że Wam się spodoba ! ;)
A jak już zmieniałam nagłówek to postanowiłam zmienić troszeczkę więcej. Mam nadzieję, że teraz jeszcze bardziej będzie podobał Wam się mój blog !
Poza tym wkrótce też się obróci o 180°, więc czemu tu ma zostać 'po staremu' ? Odmłódźmy trochę tego bloga ! :)
PS. Jest to mój pierwszy nagłówek, więc proszę o wyrozumiałość xD


Pozdrawiam serdecznie, Tynn
A i jutro pojawi się nowy rozdział, więc bądźcie czujni ! :)

2 komentarze:

  1. Ukradłaś nazwę(nagłówek) pewnej dziewczynie z ask.fm, musisz za to przeprosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja ukradłam ? :D
      Chodzi Ci o: Haith. Hope. Love. ?
      Jeżeli tak, to one oznaczają: Wiara. Nadzieja. Miłość.
      I z tego co wiem jest taka piosenka, więc nikogo nie będę przepraszać.
      Każdy ma prawo do wybrania sobie 3 dowolnych słów z języka angielskiego.
      To jest na tej samej zasadzie jakbym zamiast: Faith. Hope. Love. napisała sobie: Dream. Believe. Smile. czy: Potatoe, Tomatoe, Carrot :D

      Usuń